Egy újabb kihagyhatatlan ajánlat - Lombhullási WEB-özön!




::: 2008. szeptember 10.
Az űrből szolgáltatna internetet a Google


::: 2008. szeptember 09.
Elárulja helyzetünk a weboldalaknak az új Firefox


::: 2008. szeptember 01.
Trójait rejt Angelina Jolie dekoltázsa


Lombhullási WEBözön
Ön mihez kap...
  • ha tudni akarja, hol van Önhöz legközelebb PC szerviz?
  • ha tudni akarja, milyen DVD kamerát vásároljon?
  • ha tudni akarja, hol milyen áron, milyen szolgáltatást kap?
  • nos, Ön mihez kap?

    Gondolom, az Internethez!

    ...és aki Önt keresi...
  • megtalálja honlapját a WEB-en?
  • a honlapjáról kapcsolatba lép Önnel?
  • a honlapján keresztül megrendelést ad Önnek?
  • elégedett Ön honlapjának kinézetével, teljesítményével?

  • Még nincs Honlapom!

    Önnek szerencséje van!

    Most, indítjuk "Lombhullási WEBözön" akciónkat, melynek keretén belül korlátozott számban és feltételekkel ingyen elkészítjük WEBlapját.
    részletek...
    A reklámról

    Nem tudom, Ön hogy van vele, de szerintem a reklámra kiadott pénz az ablakon kidobott pénz.

    Na jó, ez így nem igaz, pontosítsunk!
    Minden, a reklámra kiadott forint, ha nem ér célba, pénzpocséklás.

    Ez már jól hangzik. Ön szerint is?

    És Ön pocsékolja-e a pénzét?

    Szeretném javítani reklám kiadásaim hatékonyságát!

    A reklámhadjáratok - már a névhasználat is ezt mutatja - a nem is oly távoli múlt szőnyegbombázásaihoz hasonlítanak. Számolatlanul szórni a bombákat, amelyből jó ha minden huszadik találja el a kitűzött célt. A többi pedig feleslegesen rombol, pusztít.

    Nem így vagyunk a reklámokkal is?
    A TV elől ekkor robogunk ki a következő sörért, visszük ki a szemetet, stb. Az újságok reklámjaiba bele sem pillantunk, a szórólapoknak a lépcsőházban külön szemetesládát teszünk ki.

    A harctéri technika már túllépett a szőnyegbombázáson - a mai lézervezérlésű rakétákkal kilövik a zsúfolt utcán a célszemélyt a gépkocsijával, ha benne ül. Szó se róla, ez már humánusabb - nem halnak ártatlanok százával - s meglehet, olcsóbb is.

    Van Önnek egy jó hírem!
    Maradva a háborús analógiánál - a hadiiparhoz hasonlóan a reklámipar is megalkotta a maga precíziós eszközeit.
    És van még egy sokkal jobb hírem!
    Ezeknek az eszközöknek, módszereknek a használata sokkal - de sokkal olcsóbbá, költséghatékonyabbá teszi ezt a "harcot".

    Szeretné-e, ha...
  • csak olyan reklámért fizetne, amit tényleges érdeklődő - vagyis célszemély és nem vélelmezett célcsoport - tekint meg?
  • pontos információt kapna arról, hogy melyik reklámja, megjelenése milyen hatásfokú, mekkora érdeklődést generál?
  • marketingre fordított munka és pénz lényeges csökkenése mellett forgalma megtöbbszöröződne?
  • internetes marketing tevékenységét jól képzett szakember segítené?
  • Ha a fenti kérdések bármelyikére igennel válaszolt, ne várjon tovább, vegye fel velünk a kapcsolatot most e-mailben vagy telefonon (20) 917 1477!

    Az első lépés a cél felé

    Az internetes értékesítésnek - mint bármely marketing tevékenységnek - vannak alapvetései: módszertanok és technikák. A következőkben végig vezetem azon az úton, amelynek végén a célközönsége által rendszeresen látogatott portállal rendelkezik. Azonban ne legyenek illúziói. Ezen az úton nincsenek "féregjáratok", titkos hátsólépcsők, amelyekkel lerövidítheti a cél eléréséhez szükséges utat: a ráfordított időt és munkát.

    Ön két dolgot tehet: megtanulja és elvégzi, vagy professzionális szakembert bíz meg vele.

    Meg szeretném ismerni az internetes marketing folyamatát!
    Esetleg Ön azt gondolja: "én nem eladni akarok az interneten, csak a gondolataimat / hobbimat / stb. a nyilvánosság elé tárni, hogy a hasonló érdeklődésű, felfogású emberekkel kapcsolatot teremthessek."
    Pedig gondoljon bele: mi ez, ha nem értékesítés. Csak itt nem materiális árut, vagy üzleti szolgáltatást ad el, hanem önmagát / a hobbiját / stb.
    Bármelyik megoldás mellett is dönt, a következő fő szakaszokat kell majd végig járnia:
    1. A cél meghatározása, megfogalmazása.
    2. Tudom, az elsődleges célja az, hogy nagy ügyfélkört építsen ki és nagy jövedelemre tegyen szert. De ez Önön - és rajtam - kívül kit érdekel? A cél meghatározása azon vevői igények, szükségletek megfogalmazása, amit ki tud és ki akar szolgálni.

    3. Marketing terv elkészítése
    4. A terv alapeleme a célcsoport (lehetséges ügyfelek) behatárolása és elérésük, megszólításuk, törzsvásárlóvá "fejlesztése".

      Az internetet használók milliárdos táborát a következő szegmensekre bonthatjuk:
      • Akik sosem lesznek ügyfeleink
      • Még nem ismerem az Ön üzletét, de valószínűsíthetem, hogy távoli országok, egzotikus népek ebbe a kategóriába tartoznak. Valamint ide tartozik még sok hazánk fia is. Erre a csoportra értelem szerűen nem szabad időt vesztegetnünk - még akkor sem, ha az internet egyébként "ingyen" van.

      • Lehetséges ügyfelek
      • Az internetet használók jelentős része csak nézelődik, információt keres. Alapvetően nem tudja, vagy nem bízik benne, hogy íly módon, ilyen személytelenül is biztonságos, jó üzletet köthet.

      • Ügyfelek
      • Velük már kapcsolatba kerültünk, esetleg már megrendelést is adtak.

    5. Internetes portál üzembe állítása

    6. Portáljának menedzselése

    Ha a fenti lépések bármelyikével kapcsolatban kérdése van, ne várjon tovább, vegye fel velünk a kapcsolatot most e-mailben vagy telefonon (20) 917 1477!

    A sikeres Honlap

    Gondolom, Ön is találkozott már olyan weboldalakkal, amelyek csillognak-villognak-zenélnek. Amíg az ilyen weboldal betöltődik, én kimegyek sörért és megnézem az intrót tízszer is. Ja, hogy a cég mit is akart? - arra ki emlékszik!

    Az ilyen honlap célja egyedül az, hogy a programozó képességeit villogtassa.

    Szeretnék többet megtudni a hatékony honlap kialakításáról

    Hoppá! Most megint a CÉLnál vagyunk! Mert igen, a weboldalnak is kell hogy legyen egy Célja!

    Ez a cél természetesen része a már megfogalmazott teljes üzleti célnak. Ez a cél a weboldaltól elvárt aktivitás, valamilyen, a vásárlás irányába tett konkrét lépés. Például, hogy a lehetséges ügyfele személyes találkozót kérjen. Amint meghatározta ezt a célt, bármit csinál a weboldalával ezt a kérdést kell feltennie: Hogyan szolgálja ez a célomat? Hogyan járul hozzá ez a konkrét üzleti célom eléréséhez?

    Az Ön Online vállalkozásának sikere ezen az átgondoltságon és tudatosságon fog múlni.

    A weboldalának MINDEN egyes része, grafikája, linkje, szava ehhez a célhoz kell, hogy közelebb vigye a látogatót. Ha az Ön weboldalán valami nem visz közelebb ehhez a célhoz, akkor távolabb viszi attól. Ha nem segít, akkor árt és TELJESEN fölösleges a weboldalán.

    Ami leginkább elvonja a figyelmet a tartalomról, a szándékról, az a weboldal öncélú "nagyszerűsége". Ezzel természetesen nem a szépségnek, az esztétikának üzenünk hadat. Pont ellenkezőleg. Szerintem az az igazi esztétikum, amely kiszolgálja, segíti a tartalom kiteljesedését, érvényesülését.

    Kedves Érdeklődő!

    • Elégedett Ön honlapja kinézetével, teljesítményével?
    • Szeretné weblapját "átfazoníroztatni", de a magas programozói költségek visszariasztják?

    Önnek szerencséje van!

    Most, indítjuk "Lombhullási WEBözön" akciónkat, melynek keretén belül korlátozott számban és feltételekkel ingyen elkészítjük WEBlapját.
    részletek...

    A munka még csak most kezdődik

    Elkészült a honlap, olyan ahogy álmainkban elképzeltük - nyugodtan hátradőlhetünk: "a mű forog, az alkotó pihen".

    Kedves Sorstársam, ki kell ábrándítanom!
    Az igazi munka még csak most kezdődik. A honlapját meg kell ismertetnie a világgal. Helló Világ! Itt egy újszülött, gyertek nézzétek meg!

    Miként tudok látogatókat vonzani a honlapomra?

    Ön eddig csak az idejét és a pénzét költötte, de most elérkezett oda, amikor a munkája eredménye a látogatók (lehetséges vevők) számában és az Ön bankszámlájának gyarapodásában naponta lemérhető lesz.

    Önnek el kell érnie és meg kell szólítania lehetséges ügyfeleit, illetve lehetővé kell tennie, hogy azok érjék el Önt.

    El kell érnie, hogy az ügyfelei megrendeléseket adjanak Önnek.

    El kell érnie, hogy az ügyfelei rendszeresen visszatérjenek Önhöz.

    Ez a folyamat arról szól, hogy Ön miként vezeti el lehetséges ügyfelét az első találkozástól a vásárlásig. Nagyon sokan ezt a véletlenre bízzák. Akik vagyonokat keresnek az Internettel, azok sohasem tesznek ilyet. Pontosan átgondolt, megszerkesztett eladási folyamattal dolgoznak, ahol akár hónapokra előre ki van találva, hogy mit és miért fognak "mondani" az ügyfelüknek annak érdekében, hogy kiszolgálhassák Őket a kínálatuk nyújtotta előnyökkel.

    Pontosan tudják, hogy hiába rendelkeznek egy nagyszerű termékkel, vagy szolgáltatással, a lehetséges ügyfeleiknek csak egy törtrésze vásárol anélkül, hogy elegendő információt kapott volna, hogy meg nem győződött volna arról, hogy megbízható céggel van dolga, hogy ki nem alakult volna egy bizalom, vevő és eladó között.

    Pontosan tudják, hogy azok, akik eleve azzal a szándékkal érkeznek, hogy vásároljanak, és azután vásárolnak is, csak törtrészét képezik annak a tömegnek, akik vásárolhatnának, és amennyiben a megfelelő időpontban megfelelő ajánlatokat kapnak, örömmel meg is teszik. Az értékesítési folyamat helyes megtervezése több mint 400%-kal megnövelheti az eladásait.

    Olyan technikákkal kell operálni, mint:

  • eMail "opt in" (azaz a lehetséges vevő e-mail címének és lehetőleg nevének a begyűjtése)
  • Információs termék, azaz a vevői számára értékes információnak a rendelkezésre bocsátása.
  • "front end" és "back end" ajánlatok
  • azaz Ön előre tervezi, hogy mit értékesít elsőnek és, hogy a vásárlást követően mikor, hogyan és milyen további ajánlatokat tesz a vevőinek. Ha ezt jól csinálja, több mint 40%-a a vevőinek újravásárol.
  • Akciós ajánlatok
  • amiknek csak a fantázia szab határt (és az ötlet életképessége).
  • "up seller" ajánlatok
  • amikkel azonnal megnövelheti az értékesítéseit 30%-kal.
  • Információ gyüjtése és elemzése
  • a lehetséges vevők érdeklődési területeiről, és annak megfelelő ajánlatok teljesen automatizált küldése.

    Ahhoz, hogy egy ilyen értékesítési rendszer működni tudjon, Önnek mindezt természetesen nem manuálisan kell elvégeznie. Ez gyakorlatilag lehetetlen lenne. Mi beüzemelünk és karbantartunk Önnek egy bámulatos szoftvermegoldást, ami a jelenleg hozzáférhető legjobb technikai minőséget képviseli. Ennek segítségével az első lépéstől az utolsóig automatizáljuk ezeket a folyamatokat.

    Most egy rendkívüli, EGY ÉVES, 100%-os visszavásárlási garanciát kínálunk Önnek!
    Mi visszafizetjük Önnek a részünkre kifizetett díjakat, ha iránymutatásaink betartása ellenére elégedetlen lesz internetes értékesítése eredményével.

    Ne várjon tovább, vegye fel velünk a kapcsolatot most e-mailben vagy telefonon (20) 917 1477!


    Ne várjon tovább, keressen bennünket most e-mailben vagy telefonon (20) 917 1477!

    aWinux Kft.C 2001 - 2008 :: Adatvédelmi Nyilatkozat :: Írjon nekünk :: 2008-10-11 18:43